Brazzo Di Maina
SERVICES: Σήμα και λογότυπος, Branding χώρου και σημάνσεις, Brand ID, Website
Brand
Ως αναπόσπαστο τμήμα του φυσικού περιβάλλοντος και σε απόλυτη αρμονία με το ιδιαίτερο μανιάτικο τοπίο, τα αγέρωχα πυργόσπιτα του Brazzo di Maina δεσπόζουν με την λιτή επιβλητική αρχιτεκτονική τους. Από μακριά, ξεχωρίζουν οι πολεμίστρες τους, όπως σε κάθε αυθεντικό πυργόσπιτο της ιστορικής Μάνης. Κάπου ανάμεσα στον θρύλο και στην πραγματικότητα, μια ιστορία δένει τα λαμπερά παλάτια των Μεδίκων της Φλωρεντίας με τα πυργόσπιτα των Μανιατών. Μια μυστηριακή γιορτή στο Οίτυλο της Μάνης, που χρόνο με τον χρόνο, πάντα ανήμερα των Χριστουγέννων, περνά «στ’ αρσενικά» της οικογενείας και μόνο. Κάποια ευχή, κάποιο μυστικό που ποτέ δεν φανερώθηκε για πάνω από μισό αιώνα.
Logo
Η ιστορία της οικογένειας κι η αισθητική των Luxury Suites του Brazzo di Maina μας οδήγησαν στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας που παραπέμπει σε οικόσημο. Το αρχίγραμμα «B» πλαισιώνεται από έναν στυλιζαρισμένο θυρεό. Το επάνω μέρος του θυρεού έχει τελειώματα με γραμμές που θυμίζουν πύργο, όπως τα πυργόσπιτα του Brazzo di Maina. Η Light, Serif (με πατούρες) γραμματοσειρά που χρησιμοποιήσαμε με ελαφριές καμπύλες ενισχύει την premium αισθητική του ξενοδοχείου και των υπηρεσιών του. Δύο διακριτικές παύλες επάνω από τα γράμματα βοηθούν στην ισορροπία του σήματος, αλλά και στον σωστό τονισμό του λεκτικού (Μπράτσο ντι Μάινα). Στις περισσότερες εφαρμογές του brand identity χρησιμοποιήθηκε το Blue Royal χρώμα σε συνδυασμό με χρυσό χρώμα. Ως επί το πλείστον, για τη γενικότερη εταιρική ταυτότητα επιλέξαμε υλικά με ματ-σατινέ υφή όπως οι εταιρικοί φάκελοι, οι κάρτες, τα μπλοκ και οι επιγραφές.
Concept-Slogan
“Discover the Elements of Mani, one by one…”
Tα “elements” είναι τα προϊόντα, ο ήλιος, η θάλασσα, η πέτρα, η φιλοξενία κ.λπ.. O στόχος ήταν η δημιουργία των χαρακτηριστικών στοιχείων του τοπίου και του τόπου, αποδομώντας το σήμα-οικόσημο, φέρνοντας σε πλήρη σύνδεση την εμπειρία της διαμονής στο Brazzo di Maina, με τον μοναδικό τόπο της Μάνης. Αξιοποιήσαμε έτσι τη σημασία του Storytelling:
- Την Ενίσχυση της δύναμης του hotel customer funnel από το αρχικό ενδιαφέρον στο τελικό booking (from the initial interest to the actual booking)
- Αύξηση του awareness με σκοπό την ενίσχυση του Consideration και τελικώς την επίτευξη Trial (1st timebooking)
- Ενδυνάμωση του branding & της ολιστικής εμπειρίας (στέγαση-γαστρονομία-φιλοξενία-εμπειρίες-τοπίο-ιστορία/παράδοση-προϊόντα)
Photo Credits: Νίκος Τσέλιος