Loader logo

Advanced Hair Clinics

CLIENT: Advanced Hair Clinics

SERVICES: Logo Redesign, Brand identity, Advertising Campaign, Magazine Ads

 

Brand

Ο πλαστικός χειρουργός Δρ. Βεκρής έχει μεγάλη εμπειρία στην αντιμετώπιση των εγκαυμάτων και στη χειρουργική άκρας χειρός. Είναι ένας άριστα εκπαιδευμένος μικροχειρουργός και θεωρείται ένας από τους κορυφαίους ειδικούς παγκοσμίως στην μεταμόσχευση μαλλιών, έχοντας πραγματοποιήσει πλήθος επεμβάσεων μεταμόσχευσης μαλλιών στην Ελλάδα, τη Μ. Βρεττανία, τη Γαλλία, τις ΗΠΑ και πολλές χώρες της Μέσης Ανατολής. Για αυτό άλλωστε και ηγείται του ιατρικού επιτελείου των Advanced Hair Clinics. Ανάμεσα στους ασθενείς του περιλαμβάνονται πολλές προσωπικότητες διεθνούς κύρους από τον κόσμο του θεάματος, των media και των επιχειρήσεων.

Διατέλεσε στο παρελθόν Επιστημονικός Διευθυντής και Διευθυντής Ιατρικής Εκπαίδευσης και Έρευνας του DHI International Medical Group. Είναι ιδρυτής και επιστημονικός διευθυντής της κλινικής μεταμόσχευσης μαλλιών Advanced Hair Clinics καθώς και του Cosmetic Derma Medicine Medical Group στην Αθήνα.

Ασχολείται με την τεχνική μεταμόσχευσης μαλλιών FUE για περισσσότερα από 15 χρόνια, έχοντας πραγματοποιήσει πάνω από 20000 περιστατικά, περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον Έλληνα γιατρό.

 

Στόχος

Βάσει του brief του πελάτη,  Advanced Hair Clinics, τη βραβευμένη Κλινική Εμφύτευσης Μαλλιών, η ανάγκη αποτυπωνόταν ως εξής: Με στόχο την προσέλκυση εισερχόμενου ιατρικού τουρισμού στην Ελλάδα, να δημιουργηθεί διαφημιστική καταχώριση για το περιοδικό της Aegean Airlines Blue (on air / flight magazine). Βασικά στοιχεία επικοινωνίας έπρεπε να είναι η ποιότητα των υπηρεσιών, οι βραβεύσεις και η χώρα (Ελλάδα).

Το look & feel των περιοδικών είναι premium.

 

Concept

Το concept της καμπάνιας βασίστηκε σε ένα διπλό άξονα (γραφιστικό/κειμενικό). Με βασικό πυλώνα, το concept “Destination: The Best Hair Clinics” η καταχώρηση έχει διπλό συμβολισμό. Αρχικά, εξυπηρετεί απόλυτα τον σκοπό του «προορισμού» του κοινού-στόχου που είναι η ίδια η εταιρεία Advanced Hair Clinics ενώ παράλληλα είναι σε απόλυτη συνοχή με το ύφος και τη θεματική του περιοδικού (Blue) το οποίο είναι αμιγώς ταξιδιωτικό και αεροπορικό.

 

Design

Εμπνευσμένοι από το «αεροπορικό» look & feel του εντύπου αλλά και από τον βασικό επικοινωνιακό στόχο της εταιρείας να αποτελέσει τον «προορισμό» ατόμων απ’ όλο τον κόσμο που αποζητούν μια ασφαλή εμφύτευση μαλλιών σε έναν ασφαλή προορισμό, η διαφημιστική καταχώριση συνδύασε προϊόντα περιποίησης μαλλιών π.χ χτένες, βούρτσες, χτενάκια κτλ με σκοπό να αποδώσει αισθητικά το σχήμα του αεροπλάνου.

Σε συνδυασμό με το βασικό tagline “Destination: The Best Hair Clinics”, το σχήμα, τα χρώματα και τα εικαστικά στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν ενώθηκαν σε έναν συμβολικό «καμβά» με διττό νόημα (ως αναφέρθηκε παραπάνω). Οι γραμμές είναι minimal και λιτές ώστε να επιφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα υψηλής αισθητικής που στόχο έχει τον αρμονικό συσχετισμό της γραφιστικής απόδοσης με την marketing επικοινωνία της εταιρείας.

 

Campaignability

Στο ίδιο μοτίβο, η καμπάνια συνεχίστηκε με μία δεύτερη καταχώριση ιδίου τύπου, αυτή τη φορά στο περιοδικό των πλοίων Blue Star Ferries. Βασισμένοι στην ίδια λογική, τα εικαστικά στοιχεία που τη συνέθεσαν, δημιούργησαν την εικόνα ενός πλοίου. Η επέκταση της καμπάνιας μπορεί να συνεχιστεί και με άλλα μέσα π.χ τρένο, αυτοκίνητο κ.τ.λ., υποδηλώνοντας την επιτυχία του concept όσον αφορά στην προέκταση και την εμβάθυνση του.